telefon  +48 34 32-40-147

 email  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Automašīnu troses

TROSES UZSTĀDĪŠANA UN IETEIKUMI KĀ VEIKT TEHNISKO APKOPI

Turpmāk minētie ieteikumi ir instrukcija-ceļvedis, lai palīdzētu uzstādīt troses un pārliecinātos, ka jūs saņemat vislabāko no Linmot produktiem.

KĀ UZSTĀDĪT JAUNU TROSI

  • Ņemiet vērā sākotnējās troses novietojumu

  • Pārbaudiet, vai vispārējie izmēri ir tādi paši kā iepriekšējai trosei. Iekšējie troses garumi var nedaudz atšķirties, jo laika gaitā vecā trose var nedaudz izstiepties.

  • Pirms jaunās troses uzstādīšanas turiet to vertikāli un iepiliniet dažus pilienus vieglas eļļas 3 in 1 oil, lai ieeļļotu iekšējo trosīti. Pagrieziet trosi uz augšu un tad uz leju, lai eļļa varētu vieglāk izplatīties troses iekšpusē.

  • Kad jaunā trose ir gatava uzstādīšanai, uzmanīgi uzstādiet to, centieties izmantot to pašu vietu, kur bija uzstādīta vecā trose. Pārliecinieties, ka trose ērti sasniedz paredzēto savienojumu.

  • Ja iepriekšējā trose tika vilkta gar siltuma avotu, pārliecinieties, ka starp trosi un siltuma avotu ir piemērota atstarpe.

  • Ja priekš troses uzstādīšanas ir jāizmanto atsaites, nepievelciet tās, lai vajadzības gadījumā būtu iespējams trosi pārvietot. Ja tā ir pievilkta pārāk stingri, tas ierobežos troses darbību un iespēju tai kustēties kopā ar stūres rokturiem.

  • Turp-atpakaļ gaitas trosēm/Droseles kontroles trosēm: vienmēr, pie pirmās izdevības savienojiet un piestipriniet trosi, kur vien tas ir iespējams.

  • Ja nipeļi ir jāieeļļo svirās vai saitēs, izmantojiet tikai nelielu daudzumu vara smērvielas, jo tas piesaista netīrumus, ierobežo nipeļu kustību un izraisa pārmērīgu nodilumu un spiedienu uz nipeļiem un trosi.

  • Ja nipeļi ir jāieeļļo svirās vai saitēs, izmantojiet nelielu daudzumu vara smērvielas. Neizmantojiet smagas smērvielas, jo tās piesaista netīrumus, ierobežo nipeļu kustību un izraisa pārmērīgu nodilumu un spiedienu uz nipeļiem un trosi.

  • Kad trose ir uzstādīta, pārbaudiet stūres bloķēšanu, lai to nobloķētu un pārbaudītu troses darbību abos virzienos. Pārbaudiet, un pārliecinieties, ka trose nav pārāk cieši pievilkta un ka tās darbība nav traucēta. Ja tā tomēr ir, pārbaudiet troses novietošanu visā garumā un pārliecinieties, ka visi nipeļi ir izvietoti pareizi.

APKOPE

Lai pagarinātu troses kalpošanas laiku un uzturētu troses darbību atbilstošā kartībā, ir svarīgi veikt tās savlaicīgu tehnisku apkopi.

  • MX bikes tipa motocikliem – pēc sacensībām vai arī pēc augstspiediena mazgāšanas, pēc iespējas biežāk noņemiet trosīti no motocikla un izskalojiet ar WD40. Turpiniet to spiest, līdz iztekošais šķidrums kļūst pilnīgi tīrs. Pēc tīrīšanas atkal ieeļļojiet trosīti ar vieglu eļļu 3 in 1 oil un pārbaudiet troses novietojumu. Sasmērējiet nipeļus ar vara smērvielu.

  • Trail bikes tipa motocikliem – veicot apkopi pēc augstspiediena mazgāšanas, noņemiet trosīti no motocikla un izskalojiet ar WD40. Turpiniet to spiest, līdz iztekošais šķidrums kļūst pilnīgi tīrs.

Pēc tīrīšanas atkal ieeļļojiet trosīti ar vieglu eļļu 3 in 1 oil un pārbaudiet troses novietojumu. Sasmērējiet nipeļus ar vara smērvielu.

  • Road bikes tipa motocikliem – vasaras sākumā un beigās noņemiet trosīti no motocikla un izskalojiet ar WD40. Pēc tīrīšanas atkal ieeļļojiet trosīti ar universālo eļļu 3 in 1 oil. Sasmērējiet nipeļus vietās, kur tas ir nepieciešams ar vara smērvielu. Piezīme: Nipeļiem bremžu svirā/hēbelī ir brīvi jārotē.

Nelietojiet smagās motoreļļas, ķēdes smērvielas vai ziedes, lai ieeļļotu trosi, jo tās piesaista netīrumus, ierobežo kustību un izraisa pārmērīgu nodilumu. Atcerieties: trose ir rezerves daļa, kuru ir jāmaina un tas ir jādara regulāri.

Ja rodas šaubas par trosi, lūdzu, sazinieties ar tuvāko kvalificēto motociklu mehāniķi.

Mikro mašīnas: izcelsme un mazliet vēstures

Vai drīkst pateikt, ka pašgājēju rati, populāri Padomju Savienībā ir mūsdienu mikromašīnu prototips? Tas nav zināms. Tas, kas ir zināms, tās bija plaši izplatītas Eiropā pēc diviem pasaules kariem un apmēram 60. gadu vidū; pēc 2. pasaules kara tās spēlēja nozīmīgu lomu Eiropas iedzīvotāju motorizācijas procesā. To konstrukcijas atgādināja motocikla un mašīnas apvienojumu, un tās bija īpaši populāras pēckara Vācijā.

Kas ir Mikro mašīna?

Mikromašīnas, jeb četrriteņu motorratu definīcija ievērojami atšķiras dažādās valstīs. Vienas vai otras klasifikācijas pieņemšana parasti ir atkarīga no nodokļiem, vadītāja apliecības vai licenču saņemšanas, kas tiek prasīta no šāda tipa transportlīdzekļa vadītāja. Tas vai transportlīdzeklis tiek vai netiek uzskatīts par mikromašīnu bieži uzliek daudz ierobežojumu vai arī dod privilēģijas, piem., nav nepieciešama vadītāja apliecība.

Tipisku

etrriteņu motorratu raksturīgas īpašības:

Sēdvieta tikai vadītājam un vienam pasažierim

Viens dzinējs ar tilpumu 49-500 cm3

Viena riteņa piedziņa

Trošu darbināmas bremzes uz 2, 3 vai 4 riteņiem

6 "- 8" riteņi

Bieži četrriteņu motorratiem ir arī šādas raksturīgas īpašības:

Nav atpakaļgaitas

Durvju vietā ir virsbūves celšanas sistēma

Mazāk nekā 3m garumā

Mikromašīna ir četrriteņu transportlīdzeklis ar virsbūvi līdz 3 metriem, ar dzinēja tilpumu līdz 2400 litriem un tā tiek darbināta ar elektromotoru ar jaudu 15kW (20 KM) vai degvielas motoru līdz 1000 cm3.

Esam pārliecināti, ka Linmot ražotās skaitītāju troses atbilst katras ātruma mērījumu sistēmas prasībām.

Pateicoties uzliktajām pat divām plakanās stieples spolēm atbilstošā biezumā, Linmot skaitītāja trošu apvalks saglabā formu un neiespaido elastīgā vārpsta garumu, kurš griežas tajā. Tas ļauj brīvi ievietot troses transportlīdzeklī, bez bažām par troses darbības kvalitāti.

Mūsu speciālisti ir uzprojektējuši uzticamu skaitītāja troses ieliktņa stiprināšanas veidu, kas atvieglo montāžu un ekspluatāciju, kas apvienojumā ar papildus ieliktņa eļļošanu, elastīga vārpsta veidolā, dod iespēju ekspluatēt bez avārijām.

 

Pateicoties pārnesuma pārslēga trosēm efektīvi iedarbināsiet ātrumkārbas pārnesumu un nomainīsiet apgriezienu brīdi!

Rūpējoties par ilglaicīgu ekspluatāciju, pārnesuma pārslēga trošu ražošanā izmantojam speciālus cietos ieliktņus, kuri nerūsē un neplaisā.

Troses ieliktņa konstrukcija veidota tā, ka trose nenotrūkst. Papildus gumijas blīves, kas tiek izmantotas uz apvalka, nodrošina troses darbības plūsmu, neskatoties uz smagajiem atmosfēras apstākļiem.

Linmot ražotās pārnesuma pārslēga troses, kuras kontrolē pārnesumus, ir pakļautas testēšanai uz materiāla nogurumu. Tam kalpo speciāli projektēta kontroles mašīna. Trose veic tūkstoti darba ciklu, pirms izrādīsies, ka tās konstrukcija ļauj nodot to sērijveida ražošanai.

 

Linmot bremžu troses ir ieguvušas lielu popularitāti, jo ir uzticamas un ļoti labi veidotas, pateicoties tām, lietotājs ieslēdz bremžu sistēmu, piem., novelkot rokas bremzi.

Firmas Linmot bremžu troses apvalkam ir unikāla uzbūve. Darba laikā, neskatoties uz spēcīgo saspiešanu, nesaīsinās un nemaina savu formu, kas diemžēl bieži atgadās lētākos, sliktākas kvalitātes, apvalkos.

Būtiski ir arī tas, ka pārklāti ar PVC, stieples spoles tiek uzliktas uz ieliktņa, kas izgatavots no slidena un grūti notīrāma materiāla, kas papildus uzlabo bremžu troses darba ciklu.

Jūsu drošībai bremžu troses tiek papildus pārbaudītas no to izturības rakursa (pārbaudām, cik liels svars var pārraut trosi). Tādas troses izturību varam garantēt pateicoties produktā izmantotajiem tērauda ieliktņiem ar atbilstošu tinumu un diametra konstrukciju.

Barker LINMOT BOWDEN CABLES PRODUCER

" Linmot cables are the best! " - Ben Barker

 

logo Linmot

LINMOT Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
ul. Wileńska 56
42-280 Częstochowa
VAT ID: PL 5732840297

tel. +48 34 32-40-147

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

REGON: 242801764

SWIFT: INGBPLPW
PLN: PL 41 1050 1142 1000 0090 9300 5867
EUR: PL 47 1050 1142 1000 0091 3745 7561
USD: PL 90 1050 1142 1000 0091 3745 7660

SWIFT: IEEAPLPA
CZK: PL 91 1950 0001 2006 0027 4463 0003

 

Szybki kontakt / Rapid contact
Email:
Temat: / Subject:
Wiadomość: / Message:
1 + 5 = ?